вторник, 12 мая 2015 г.

модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.Я зрозуміла нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб). Але я не згодна з міжнародно прийнятим оцінюванням, де 70% роботи оцінюються на 3. Для своєї роботи вважаю їх дуже вимогливими та не реальними. Якщо можете переконати в зворотньму, будь ласка поясніть.

Комментариев нет:

Отправить комментарий